środa, 13 sierpnia 2014

kryzys

Ciągle padający deszcz i wczorajsza wyprawa do pralni z 16 kg praniem spowodowały u mnie kryzys.
JA CHCĘ WRÓCIĆ DO POLSKI!!!

Ludzie mili i wszystko ok, ale nie wyobrażam sobie jesieni i zimy bez pralki i samochodu... nie wyobrażam sobie, że w śnieg i deszcz z opatulonym dzieckiem będę kilka km jechała na rowerze po zakupy bądź do pralni (tam to bez roweru)...

Poza tym od dwóch dni nie mam ciepłej wody. I uwaga; komentarz właściciela wybrzmiał tak:
" ja używałem tego podgrzewacza 10 lat i nigdy mi się nie zepsuł".
Noż, rzeczywiście- argument godny zauważenia. Dziwne, żeby rzeczy po latach się psuły? coś nie tak - to chyba nie w stylu francuskim? nie te standardy... tu po latach rzeczy stają się coraz bardziej sprawne- nowe mogą się psuć, ale nie stare..

A jak pociąg przejeżdża to podłoga mi się trzęsie...

3 komentarze:

  1. Skarbie, trzymaj się!!! Moze do zimy to choc pralka sie znajdzie, a bez samochodu da sie wiele rzeczy zalatwic lacznie z zakupami zima i to nie z jednym, a z dwojka dzieci, mowie z doswiadczenia. Chociaz teraz jak sama mam samochod to sie zastanawiam jak ja to wszystko ogarniałam wcześniej ;)
    My już od wczoraj w Polsce i szykujemy się powoli do szkoły. Mój " malutki" synek idzie do pierwszej klasy i ja jak na prawdziwą matkę przystało bardziej to przeżywam niż on :-)
    Buźka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, myślę, że Twojemu synkowi bardzo w szkole się spodoba :)
      W październiku będe w PL,to musimy koniecznie się spotkac, bo gadanie a pisanie to dwie różne sprawy, jednak :)
      Najgorzej, ze to centra handlowe sa poza miejscowościami :( a żadne autobusy tam nie jeżdżą- dobrze, ze choć 30 min do domu mam Leclerca :)

      Usuń
  2. 57 year-old Senior Editor Oates Fishpoole, hailing from MacGregor enjoys watching movies like Demons 2 (Dèmoni 2... l'incubo ritorna) and Painting. Took a trip to Rock Art of the Mediterranean Basin on the Iberian Peninsula and drives a Ferrari 275 GTB/4 ART Spyder Alloy. znajdz te informacje tutaj

    OdpowiedzUsuń